post-test - MIXTA!


MIXTA kanpaina momentu hontan telebistan daukagu, apirilean hasitakoa. Post-testa kanpaina honena egitea oso interesgarria iruditu zaigu bere irakargiengatik oso ezaguna den garagardoa baita, eta gazteei zuzendutakoa delako hastu dugu. Publicis agentziak sortutakoa da.

Hiru iragarki desberdinetan oinarritzen da kanpaina: Disecadox, Intermitentex eta Nombrex.

Goikoa adibidez, Intermitentex-en fraim bat da. Guztiak youtuben ikusi daitezke aurretik esandako izenak jarriz.

Kanpaina honen eraginkortasuna nertzeko egingo dugu post-testa, gogoragarria den, irudi ona ala txarra ematen duen, ulertzen den… Gure xede taldea Euskal Autonomi Erkidegoko eta Nafarroako gazteeak izango dira, 18 eta 30 urte bitarteko jendea.

Inkesta egiteko orduan, encuestafacil.com erabili dugu. Inkestak egiteko bide erraz eta azakarra.

Inkesta bi bide desberdinengatik banandu ditugu, biak Interneten bidezkoak. Alde batetik email bidez (ez du arrakasta handirik lortu); eta beste alde batetik, Tuenti-tik. Evento berri bat sortu dugu, non jendeari inkestan parte hartzeko gonbidapena egiten zen. Gure lagunei bidali diegu, konutan edukiz legua eta edadea.

Kanpainaren datu zehatzak:

Agentzia: Publicis Comunicación España
Iragarlea: Grupo Mahou San Miguel
Produktua: Cerveza
Marka: Mahou Mixta
Sektorea: Bebidas
Bezeroaren kontaktuak: Eloisa Ochoa, Carmen Cano, Isabel Castillo, Blanca Gispert y Marta Díaz
Kreatiboen zuzendari orokorra: Macelo Vergara, Fabio Mazía y Santiago Lucero
Kreatibo taldea: Sito Morillo, Óscar Martínez y Néstor García
Producer: Ricardo San Valentín
Kuenta taldea: Julien Fel y Federico Fernández
Media agentzia: MPG
Planifikazio taldea: Carolina Muñoz y María Canosa
Produktora: Publicis
Soinu estudioa: Sonomedia
Hizlariak: Paco Poveda y Sito Morillo
Postprodukzio estudioa: Dalton’s
Argazkigitza zuzendaria: Mischa Lluch

Inkesta:

*1. ¿Cuántas horas dedicas a ver la televisión al día?

No veo la tele

Entre 0 y 2 horas

Entre 2 y 4 horas

Más de 4 horas

*2. ¿Qué actitud tienes frente a la publicidad?

1.Mucho

2.Bastante

3.Normal

4.Poco

5.Nada

Me aburre

Me parece interesante

Es realista

Es sincera

Hago zapping

*3. ¿Recuerdas algún anuncio visto en la televisión esta última semana?¿Cual, cuales?

4. ¿Cuales recuerda de cervezas?

*5. De las siguientes marcas de cerveza ¿Recuerda haber visto algunas anunciadas en televisión la última semana?(marca todas las opciones que consideres oportunas):

No he visto ninguno

Heineken

Voll Damm

Mahou

San Miguel

Coronita

Desperados

Keler

Otro (Por favor especifique)

6. ¿En pocas palabras podrías describirnos el/los anuncio/s de cerveza que recuerdas especificando la marca anunciada y las características generales del anuncio?

*7. ¿Con qué marca de cerveza asocias Mixta?

Voll Damm

Heineken

Keler

Salomé

San Miguel

Coronita

Desperados

Mahou

Otro (Por favor especifique)

8. ¿Recuerdas algún anuncio de Mixta?¿Cuál/cuales? Describelos:

*9. En las últimas semanas Mixta a llevado a cabo una nueva campaña publicitaria, con diversos anuncios de televisión. ¿Recuerdas alguno de los siguientes? (marca todas las opciones que consideres oportunas):

No he visto ninguno

"Disecadox”: el castor que le pica la espalda

"Ciegox": el elefante borracho

“Intermitentex”: el delfín que no es marinero

“Nombrex": el cien-pies

*10. ¿Te ha/n gustado?

Mucho

Bastante

Normal

Poco

Nada

*11. Con cual de las siguientes características unes la cerveza Mixta (marca todas las respuestas que consideres oportunas):

Seriedad

Diversión

Juventud

Confianza

Humor

Responsabilidad

Fiesta

Poteo

Verano

Invierno

Otro (Por favor especifique)

12. ¿Eres consumidor de cerveza?

Todos los días

Entre 2-4 veces a la semana

Entre 5-8 veces al mes

Nunca

*13. Edad:

*14. Sexo:

Mujer

Hombre

Maddi Monclús eta Janire Quintairos