MIXTA kanpaina momentu hontan telebistan daukagu, apirilean hasitakoa. Post-testa kanpaina honena egitea oso interesgarria iruditu zaigu bere irakargiengatik oso ezaguna den garagardoa baita, eta gazteei zuzendutakoa delako hastu dugu.Publicis agentziak sortutakoa da.
Hiru iragarki desberdinetan oinarritzen da kanpaina: Disecadox, Intermitentex eta Nombrex.
Goikoa adibidez, Intermitentex-en fraim bat da. Guztiak youtuben ikusi daitezke aurretik esandako izenak jarriz.
Kanpaina honen eraginkortasuna nertzeko egingo dugu post-testa, gogoragarria den, irudi ona ala txarra ematen duen, ulertzen den… Gure xede taldea Euskal Autonomi Erkidegoko eta Nafarroako gazteeak izango dira, 18 eta 30 urte bitarteko jendea.
Inkesta egiteko orduan, encuestafacil.com erabili dugu. Inkestak egiteko bide erraz eta azakarra.
Inkesta bi bide desberdinengatik banandu ditugu, biak Interneten bidezkoak. Alde batetik email bidez (ez du arrakasta handirik lortu); eta beste alde batetik, Tuenti-tik. Evento berri bat sortu dugu, non jendeari inkestan parte hartzeko gonbidapena egiten zen. Gure lagunei bidali diegu, konutan edukiz leguaeta edadea.
Kanpainaren datu zehatzak:
Agentzia:Publicis Comunicación España
Iragarlea:Grupo Mahou San Miguel
Produktua:Cerveza
Marka:Mahou Mixta
Sektorea:Bebidas
Bezeroaren kontaktuak:Eloisa Ochoa, Carmen Cano, Isabel Castillo, Blanca Gispert y Marta Díaz
Kreatiboen zuzendari orokorra:Macelo Vergara, Fabio Mazía y Santiago Lucero
Kreatibo taldea:Sito Morillo, Óscar Martínez y Néstor García
*1.¿Cuántas horas dedicas a ver la televisión al día?
No veo la tele
Entre 0 y 2 horas
Entre 2 y 4 horas
Más de 4 horas
*2.¿Qué actitud tienes frente a la publicidad?
1.Mucho
2.Bastante
3.Normal
4.Poco
5.Nada
Me aburre
Me parece interesante
Es realista
Es sincera
Hago zapping
*3.¿Recuerdas algún anuncio visto en la televisión esta última semana?¿Cual, cuales?
4.¿Cuales recuerda de cervezas?
*5.De las siguientes marcas de cerveza ¿Recuerda haber visto algunas anunciadas en televisión la última semana?(marca todas las opciones que consideres oportunas):
No he visto ninguno
Heineken
Voll Damm
Mahou
San Miguel
Coronita
Desperados
Keler
Otro (Por favor especifique)
6.¿En pocas palabras podrías describirnos el/los anuncio/s de cerveza que recuerdas especificando la marca anunciada y las características generales del anuncio?
*7.¿Con qué marca de cerveza asocias Mixta?
Voll Damm
Heineken
Keler
Salomé
San Miguel
Coronita
Desperados
Mahou
Otro (Por favor especifique)
8.¿Recuerdas algún anuncio de Mixta?¿Cuál/cuales? Describelos:
*9.En las últimas semanas Mixta a llevado a cabo una nueva campaña publicitaria, con diversos anuncios de televisión. ¿Recuerdas alguno de los siguientes? (marca todas las opciones que consideres oportunas):
No he visto ninguno
"Disecadox”: el castor que le pica la espalda
"Ciegox": el elefante borracho
“Intermitentex”: el delfín que no es marinero
“Nombrex": el cien-pies
*10.¿Te ha/n gustado?
Mucho
Bastante
Normal
Poco
Nada
*11.Con cual de las siguientes características unes la cerveza Mixta (marca todas las respuestas que consideres oportunas):
EFICACIA sariko epaile modukoa izan naiz azkenaldian nire blogean. Publizitateari buruzko zenbait ariketak egin ditut, EFICACIA sariei buruzkoak, iragarkiak ikertuz, post-test bat aurrera eramanez eta ondoren honek emandako erantzunetik ondorioak ateraz....
Oso interesgarria alegia. Publizitatearen eraginkortasunari dagokion atal desberdinak ikertu ditut. Irakurri eta atera zuen iritzi propioa!!